مطالب مرتبط:
توطئه بزرگ روسیه علیه ایران به روایت کواکبیان /رفقای روس به دشمنان ایران لبخند زدند
پروژه خفگی ژئوپولیتیکی ایران تحت عنوان کریدور زنگزور به روایت این فرد / توطئه بزرگ روس ها علیه ایران
توطئه بزرگ روسیه علیه ایران به روایت کواکبیان /رفقای روس به دشمنان ایران لبخند زدند
تجاوز 80 مرد به یک زن با توطئه شوهرش/ هشدار، جزییات وحشتناک! + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 10:202024-09-07بين الملل

توطئه زنگزور 


رهبران کشورهای منطقه قفقاز جنوبی باید بدانند که بر اساس تجربه تاریخی در قرن 20 و 21 قدرت های بزرگ در شرایط سخت راهی برای توافق پیدا نموده و به طور معمول منافع کشورهای کوچک را قربانی اهداف و منافع خود می نمایند.

- رهبران کشورهای منطقه قفقاز جنوبی باید بدانند که بر اساس تجربه تاریخی در قرن 20 و 21 قدرت های بزرگ در شرایط سخت راهی برای توافق پیدا نموده و به طور معمول منافع کشورهای کوچک را قربانی اهداف و منافع خود می نمایند.

اگر چه در حال حاضر شرایط برای چنین مصالحه ای بسیار سخت شده است ولی تجربه تاریخی می گوید که رهبران هوشمند کشورهای پیرامونی باید به گونه ای عمل نمایند که وجه المصالحه قدرت های بزرگ قرار نگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بمان اقبالی در یادداشتی در آرمان امروز نوشت: در موضوع ایجاد کریدور موهوم زنگزور، برخی از کشورهای منطقه از جمله آذربایجان و کشورهای بیرونی مثل روسیه و ترکیه اهداف و منافعی را دنبال می کنند که به طور طبیعی به نفع امنیت دراز مدت منطقه نبوده و نخواهد بود، لذا دولت ارمنستان هم، به آثار سوء این موضوع پی برده و مخالفت خود را اعلام کرده است و با توجه به تحولات میدانی و مواضع رسمی سران جمهوری اسلامی ایران که در سطوح مختلف و حتی در سطح مقام معظم رهبری در چند مرحله به مقامات طراز اول این کشورها از جمله روسیه، ار


برچسب ها: کشورهای منطقه - قدرت های بزرگ - کشورهای کوچک - منطقه قفقاز - رهبران - تاریخی - شرایط سخت
آخرین اخبار سرویس:

توطئه زنگزور 

توطئه زنگزور